12/15/2008

Padú


Em consola saber que, malgrat tot, has estat un "perrito feliz"...

1 comentario:

Anónimo dijo...

marta! fliparàs.
Sóc l'eli (elisabet arabia), de sant celoni, un gran gran ex fan de Bon Jovi, anava a les colònies dels Maristes. Te'n recordes? vaig venir a casa teva un parell de vegades a celrà, ens vam internanviar no sé quants mils de cd's de bon jovi, fotos, etc. Te'n recordes o noo??
T'explico, ara mateix estic treballant a la universitat autònoma de barcelona i m'estic posant en contacte amb centres catalans de sudamèrica. No tenia notícies de Xile, fins que "VOLIÀ"! he trobat un casal de joventut a Xile i m'has aparegut TU!! jajaajjaaja Quina sorpresa! Et tenia perduda ia ra sé que has estat a Xile i que tens un blog molt xulo! En fi...espero que recordis qui sóc...sino ja t'enviaré una foto!! et deixo el meu correu perquè si que necessitaria alguna informació sobre el casal on has estat, per poder-hi col.laborar. Et deixo la meva adreça de correu, així si vols, podem estar en contacte: elisabet.arabia@uab.cat