9/12/2005

Escriure, per a mi, és un exercici que faig des de fa anys de forma gairebé diària. Escric en diaris, en trossos de paper, en agendes, a l'ordinador, en llibres...en apunts quan estudiava. Però bàsicament escric per a mi.
M'agrada llegir què pensava o com em sentia al cap d'un temps i desdramatitzar el que aleshores tant em preocupava, però sobretot ho faig perquè escriure em permet parar un moment per a reflexionar, pensar i sovint treure'm algun pes de sobre com qui es confessa a un amic o, a vegades encara millor, a algun desconegut.
Ara vull probar què és això d'escriure i saber que potser hi ha algú al món que ho està llegint.
Aquest blog es diu "Pessics" en referència a la llargada dels textos que hi publicaré. Però no es tracta purament d'una norma estilística d'aquest espai a Internet, sinó que també fa referència a que són pessics de pensaments que he fet a partir de converses tingudes o de converses que no tindré mai, de notícies rebudes o de qualsevol altra forma de comunicació que pugui haver experimentat amb les persones que m'envolten.
Són, per tant, petits pessics de la meva pròpia vida.

2 comentarios:

N dijo...

Benvinguda a la xarxa guapissima!! que sàpigues que ja tens en mi un lector habitual del teu blog. Fins aviat!

Anónimo dijo...

Hola Marta!
He entrat el teu bloc de seguida que he vist que en tenies!
un petonàs!
Xavi Crehuet