3/11/2008

Tot per l’audiència

Gairebé com si d’unes eleccions es tractés, la competència de les principals cadenes xilenes per aconseguir que el seu serial sigui el que té uns índex més grans d’audiència, és d’un desplegament propagandístic enorme.

Cada sis mesos comença aquesta carrera cap a aconseguir ser líders i que els personatges i situacions de la seva nova telenovela siguin el comentari principal als llocs de treball, als bars i a les “micros” de tot el país.

Les cadenes empaperen carrers, autobusos i parades de metro de fotografies de la serie fent competència per ocupar espais buits d’impactes comercials amb les universitats, que també tenen un gran afany de captar alumnes nous, tema que mereix post a part.

Acompanyen a la campanya de difusió unes músiques ben enganxoses que algun publicita des del seu despatx ha pactat amb les emisores de ràdio perquè esdevinguin les cançons d’un estiu que ja s’ha acabat.

Així quan comença el març i amb ell la tornada al cole, la cris post-vacacional, els “tacos” a les principals artèries de la ciutat,… un ja té ben assumida quina és la cançò que correspon cada oferta de culebrón i, bé, a partir d’aquí fa la seva tria.

Les cançons d’aquestes tres series seràn també part de la meva B.S.O a Santiago de Xile….






1 comentario:

Anónimo dijo...

Feia dies que no entrava a llegir-te. Petons des de Girona, Marta!

Xevi Montoya