1/24/2008

Shake it!

Aquests han estat dies mogudets. Hi ha hagut molta activitat sismica a la Regió Metropolitana de Xile i, per tant, abans de la meva escapada a Catalunya, he pogut viure la sensació que el terra es mogui.

Ha estat aquesta matinada quan tota la ciutat dormia. M'he llevat amb la sensació que tot havia estat un somni, però no. Era ben real. I jo que em creia amb el son tan profund que res em podia desvetllar!

El dissabte ja hi havia hagut el primer terratrèmol, però jo no l'havia notat perquè estava al metro. Si, el comboi es va parar entre estacions i va marxar la llum, però en aquell moment no ho vaig atribuir a cap fenòmen extraodinari o fora del comú, almenys per mi.

La meva estrena en això dels tremolors de terra no m'ha semblat res de l'altre món, la veritat, però suposo que és fàcil dir-ho havent-lo viscut des de la comoditat del llit i en ple estat de somnolència. Segurament tindré més oportunitats de viure sacsejades d'aquestes i no crec que m'ho prengui amb la calma de qui es creu en un somni.

Nota: Publicat a Pessics de Xile a Bloc.cat el 17 de desembre de 2007

No hay comentarios.: